Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 16:44

Сайт вчителя початкових класів Шуби Віри Іванівни

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [10]
Презентації [1]
Розробки уроків [3]
Виховна робота [2]
Методична робота [1]
Для батьків [8]
Для учнів [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Для учнів

Тести до тем з літературного читання для 3 класу за підручником О. Я. Савченко
26.09.2017, 00:11

Тема. Цікава книга Природи.

1. Яку назву має кущ у вірші Ліни Костенко?

а)калина; б) шипшина; в)ожина.

2. Що замикала осінь у вірші Ліни Костенко?

а)шафу; б)двері; в)брами.

3. З якого твору це речення. На газонах ще квітнуть яскраві, різнокольорові айстри й жоржини, червоні канни, милують око оксамитові чорнобривці

а)«Осінні танці»; б) «Вже брами літа замикає осінь»; в) «Перший подих осені» .

4. На якому інструменті грав вітер у вірші К.Перелісної "Осінні танці"?

а)барабан; б)трембіта; в)сопілка.

5. Хто трішечки зелений був - … у вірші «Осінні танці»

а) молодий; б) старий; в)дитина.

6. В яку гру гралися білочки в оповіданні "Осіння гра"?

а)"Квач"; б)"Хованки"; в)"Третій-зайвий".

7. Як білки рятуються від холоду?

а)стрибають по гілках; б)укриваються листям; в)укриваються хвостом.

8. З ким розмовляла Улянка в оповіданні О.Донченка "Лісовою стежкою"?

а)зі струмком; б)з берізками; в)з кленом.

9. Що почала робити дівчинка?

а)купатись; б)стрибати через струмок; в)бовтатись у воді руками.

10. Дерева були схожі на:

а)золоті ліхтарики; б)золоті свічки; в)червоне вогнище.

11. Що ми повинні зберегти від лиха у віршеві Ганни Черінь?

а) річку і горбок; б)річку і лісок; в)річку і крок.

12. Що спочатку лічила осінь в оповіданні «Листопад – ворота зими»?

а)дерева; б) листя на деревах; в) вбрання.

 

Тема. Мова-дивний скарб.

1. Яке геніальне відкриття зробили наші пращури?:
а) навчилися будувати; б) створили машини; в) винайшли мову.

2.

3. Слова “Дороговказ” і “Мова”зустрілися у творі…

а)”Найрідніші слова”;б) “Мова”; в) “Зарубай на носі”.

4.Якби не було мови, на планеті було б:

а)безлюдно; б) темно й страшно; в) пусто й сумно.

5. Початок письму поклали:

а)греки; б) фінікійці; в) словяни.

6. Слова “Дороговказ” і “Мова”зустрілися у творі…

а)”Найрідніші слова”;б) “Зарубай на носі”; в) “Мова”.

7. У творі “Привчайтеся працювати із словниками!”

згадуються словники…

а)орфографічний та іншомовних слів; б) тематичний та етимологічний; в)українсько – англійський та німецько – український.

8.Вислів «Скільки є у світі квітів- стільки є у світі мов» взято з вірша:

а) «Кожну літеру ціни»; б) «Диктант»; в) «Дивне розмаїття».

9.В класі лунала мова:

а)співуча; б) мелодійна; в) українська.

10.

а)гарненьке; б) золотеньке; в) важливеньке.

11. Яке слово щоразу звучало дитині у вірші “Диктант”…

а)українське; б)татарське; в) російське.

12. Вислів “водити за ніс” означає…

а)хитрувати, обманювати;б) тримати за ніс; в) направляти.

 

Тема «Похвала книгам!»

1. У Стародавньому Єгипті виготовляли книги з:

а) глини; б) папірусу; в) тканини.

2. У Стародавньому Китаї робили книги з окремих:

а) глиняних плиток; б) дощечок; в) паперу.

3. Винахідником друкарського верстата був:

а) Ярослав Мудрий; б) Йоган Гуттенберг; в) Володимир Великий.

4. Хто був засновником бібліотеки в Київській Русі?

а) Ярослав Мудрий ; б) Монахи; в) Борис.

5.Хто склав першу друковану книгу?

а) Ярослав Мудрий; б) Володимир Великий; в) Іван Федоров.

6. Іван Федоров продовжував свою справу книгодрукування в:

а)Москві; б)Києві; в) Львові.

7. Куди підкрався соняшник у вірші Дмитра Павличка «Соняшник»

а)до дверей); б)до вікна; в)до столу.

8. Який князь на Русі створював перші школи?

а) Володимир Святославович; б) Ярослав Мудрий; в) Іван Федоров.

9. Відділ, де видаються книги додому, називається:

а)каталог; б)читальний зал; в)абонемент.

10.Швидко знайти потрібну книгу допоможе:

а) каталог; б) формуляр; в) абонемент.

11.Чим відрізняється журнал «Джміль» від інших дитячих журналів?

а) захоплюючі історії про винаходи; б)є дитяча енциклопедія; в) розповідає про живопис, музику, літературу.

12. Що хотів взяти у бібліотеці маленький хлопчик у кутку?

а) журнали; б) енциклопедію; в) книги.

 

Тема. З чистого джерела народної творчості.

1.Найбільше змій боявся:

а) князя; б)князевого війська; в) Кирила Кожум’яку.

2. Спочатку князь подумав, що змій:

а) йде на нього війною; б)зник; в) з’їв його дочку.

3. Щоб дізнатися, хто порядкує у них дома, дід і баба заховалися:

а) в лісі; б)в хаті; в) за коморою.

4. Що сталося з дівчиною?

а) втекла; б)зникла; в) полетіла з качечками.

5. Короткі влучні образні вислови,що часто містять римовані слова, передають досвід народу, називаються:

а) загадками; б)казками; в) прислів’ями.

6. Жартівливі вислови, складені із важких для швидкої вимови слів, називаються

а) чистомовками; б)загадками; в) прислів’ями.

7. Що побачив на стежці Зайчик?

а) зернятка; б)сумочку; в) мішечок.

8.Що виросло на грядці під літо?

а) морква; б)квіти; в) капуста.

9. Де ходила квочка у прислів’ї?

а) коло кілочка; б)коло горбочка; в) коло моточка.

10.У народній пісні віночок котився із :

а) пшениці; б) жита; в) ячменю.

11.Що потрібно було зробити з полотна дочці, поки вийдуть з церкви дід з бабою та з бабиною дочкою?

а) плаття пошити; б) сорочку пошити; в) спідницю пошити.

12.Як назвала баба прийомну дочку, коли прийшли міряти черевичок?

а) опудало; б) страховисько; в) красуня.

 

Тема. Літературні казки й п’єса – казка.

1.Деревяні чоловічки, що жили в лісі, не мали:

а) розуму; б) одежі; в) сердець.

2. Чому у чоловічка були сумні очі?

а) йому було боляче; б) він жалів чоловічків; в) йому було жаль хлопчика.

3.Старший син ховав у скриньку(«Чому у морі вода солона»)

а)золоті; б) мідяки; в) срібло.

4. Як загинув старший брат?

а) потонув у морі; б) потонув у солі; в) від хвороби.

5. Що засуджується в казці «Чому у морі вода солона»?

а) байдужість; б) жадібність; в) лінь.

6. Найхитріші механізми вигадував:

а) Лар; б) Крос; в) усі люди в місті.

7.Яке рішення прийняла рада найстаріших майстрів?

а)дати назву місту; б) вигнати майстрів; в) подарувати місту ляльку.

8.Яким був колір волосся новачка Рудька Руденка?

а)білявим; б) каштановим; в) рудим.

9. Коли хлопці знайшли чарівні окуляри?

а)під час уроку; б) вдома; в) на перерві.

10. Від кого застерігала бабуся каченят?

а)песика; б) ведмедя; в) лиса.

11. Що знаходиться біля будинку, де мешкає бабуся?

а)ліс; б) торбинка з горішками; в) песик.

12. Як розгортається дія у театрі?

а)як злива; б) як дощ; в) бурхливо.

 

Тема. Поетичні твори

1.У віршеві «Мамо, іде вже зима» про що спитала дитина?

а)Чи досить буде птахам їжі взимку? б) Чи кожна пташина відлітає у вирій? в)Чи всі птахи взимку співають?

2.Мати показала дитині:

а)сивеньку пташку; б) чорненьку пташку; в)жовтеньку пташку.

3.Що любив хлопчик в дитинстві у віршеві О. Олеся «Так я в дитинстві любив»:

а)погуляти по полю; б) побродити лісом; в)вибігти вранці із хати.

4. У віршеві Д. Павличка «Гном» хлопчик попросив гнома:

а)зробити його маленьким; б)зробити його чарівником; в)підвезти його.

5.Гном запропонував:

а)перетворити його на гнома; б)підвезти його; в)піти геть.

6. Що відбулося після того, як невдаха виступив, у вірші Г. Бойка:

а)побилися; б)перевернули всі стільці; в)сцену ледь не рознесли.

7. Дівчинка з песиком прийшли зустрічати у вірші А. Качана «Дівчинка і море»:

а)брата; б)дядька; в)тата.

8. Яку рибку хапала чайка з води?

а)золоту; б)сріблясту; в)маленьку.

9. Дівчинка вишила у віршеві С. Жупанина:

а)рушничок; б)серветку; в)блузку.

10.На вишивках залишився теплий слід:

а)Оленчиних рук; б)сонячного проміння; в)барвистих квітів.

11. Перший вітер був:

а) у пекарні; б) у кузні; в)на фермі.

12. Шостий вітер розвеселив людей:

а)кружлянням листя; б)танком у саду; в)ароматом яблук.

 

Тема. Прозові твори

1.Скільки хлопців було в лісі в оповіданні В. Сухомлинського

«Красиві слова і красиве діло»:

а)двоє; б)троє; в)четверо.

2. Які слова говорили перший і другий хлопці?

а)красиві і жалісні; б)веселі і радісні; в) сумні і тривожні.

3. Що зробив третій хлопчик?

а)сказав красиві слова; б) напоїв хлопця чаєм; в)віддав йому свою сорочку.

4. В оповіданні «Кінь утік» діти на уроці що робили:

а)розв’язували задачі; б)писали вправу; в)писали диктант.

5.Учитель сказав, що записка – це:

а)документ; б)таємниця; в)порушення дисципліни.

6.Після уроку Петрик сказав, що :

а)кінь утік; б)кінь зник; в)не хоче давати коня.

7. В оповіданні О. Буценя «Наше відкриття» хлопці тікали від мурашника,бо:

а) спізнювалися на вечерю; б)побачили вовка; в)мурашки кусалися.

8. Як почувалися хлопці ввечері?

а)добре; б)у них піднялася температура; в)у них свербіла шкіра.

9. В оповіданні Я. Стельмаха «Ловись, рибко!» вудочки хлопцям видавав:

а) Іван Петрович; б) Сергій Іванович; в)Сергій Анатолійович.

10. Митько з другом підгодовували рибу:

а) хлібом; б)макухою; в)горохом.

11. Скільки риби спіймав Сергій Анатолійович?

а)одну; б) багато; в)нічого не піймав.

12. Як був зображений Славко на фотографії?

а) сам; б) з друзями; в)з рибою.


 

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (24.08.2017) | Автор: Смілянець С. М.
Категорія: Для учнів | Додав: Vir@
Переглядів: 1707 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz